piatok, 14 október 2022 13:12

Pre pocit sviežosti

Napísal(a)
Tento článok má slov
Čas čítania: min.
Úroveň obtiažnosti čítania :
Ohodnotiť túto položku
(0 hlasov)
Kozmetika Astrid Kozmetika Astrid Časopis Elektrón

MODERNÝ ČLOVEK si zvykol obklopovať sa drobnými maličkostiam, ktoré mu spríjemňujú život. Určite máte radi dobrý pocit dokonalej sviežosti a čistoty. Preto by ste nemali ani vy a predovšetkým rodičia zabúdať na potrebnú maličkosť, ktorou sa stali pre moderného človeka dezodoranty a intimspraye. I keď vy sami ich možno zatiaľ nebudete používať, upozornite na ne rodičov. A nielen to. Pri vhodnej príležitosti ich môžu rodičom darovať. Dezodoranty a intimspraye dostanete v ktorejkoľvek našej špeciálnej predajni PARFURMÉRIE alebo DROGERIE. Do týchto predajní ich dodávajú dvaja osvedčení výrobcovia modernej kozmetiky — Kozmetika, n. p., Bratislava a Astrid, n. p., Praha. Podľa charakteru a účelu použitia rozdeľujeme dezodoratné prípravky na typické dezodoranty a intímne dezodoranty. Do skupiny typických dezodorantov patria bežné druhy tekutých telových dezodorantov v tlakovom balení. Nielen že slúžia k dezodorizácii telových pachov, ale pri dlhodobom používaní obmedzujú aj tvorbu potu. Pri zvýšenom fyzickom a psychickom vypätí dávajú pokožke pocit sviežosti. Niektoré dezodoranty okrem dezodoračnej zložky obsahujú špeciálne prísady ako sú zložky antiseptické, antimikrobiálne a antimykoidné. Touto poslednou zložkou sú „vyzbrojené" dezodoranty na nohy. Postrek typickými dezodorantmi je vo väčšine prípadov vlhký a účinok je dlhší ako pri intimsprayoch — asi desať až dvanásť hodín.

Intímne dezodoranty sú tiež v tlakovom balení, ale zvyčajne menšom, pretože sa počíta s ich nosením so sebou. Pôsobia intenzívne, avšak krátkodobejšie. V tom je práve rozdielny charakter obidvoch typov prípravkov. Rozdiel je tiež v tom, že ná-strek intimsprayov je zväčša suchý, čo je výhodné pre možnosť častejšieho použitia na pokožku i odev. Dezodoranty a intimspraye majú za úlohu blokovať nadmerné potenie pokožky a nežiadúce pachy rozkladných produktov. Keď sme si povedali niečo všeobecne o dezodorantoch a intimsprayoch, pozrime sa na výrobky bratislavskej Kozmetiky a prípravky so značkou Astrid Praha trochu bližšie. Kozmetika Bratislava pripravuje a do špeciálnych predajní PARFURMÉRIE a DROGÉRIE dodáva 20 HP telový dezodorant, ktorý preukazuje výborné služby ženám i mužom. Dostať ho v 170 ml balení za 19 Kčs. Ako príjemný a nearomatický dezodorant sa uplatňuje Alkohol spray, ktorý navyše zabraňuje infekcii pokožky. V 80 ml balení stojí 11,50 Kčs. Astrid Praha vám ponúka výborný Dezodor telový spray s príjemnou a osviežujúcou vôňou. Dostať ho v 77 ml balení za 12 Kčs. Dezodor extra je univerzálny ako pre mužov, tak i pre ženy. Má vôňu citrusového typu a v 185 g balení ho dostať za 23 Kčs. Obaja výrobcovia nezabúdajú ani na naše veľmi namáhané a ubehané nohy. Kozmetika Bratislava dodáva do špeciálnych predajní PARFURMÉRIE a DROGÉRIE výborný Antipo spray v 80 ml balení za 12 Kčs. Astrid Praha ponúka podobný prípravok Peodorant, ktorý zabraňuje poteniu a obmedzuje riziko kožných plesní. Okrem toho Peodorant prekrvuje a osviežuje pokožku. Peodorant v 185 g balení dostanete za 17 Kčs.

A už sa dostávame k intimsprayom. Kozmetika Bratislava pripravuje veľmi známy a obľúbený Vionel intimspray v 80 ml balení za 21 Kčs a takisto známy a veľmi rozšírený AB intimspray. AB intimspray v 100 ml balení stojí 12 Kčs. Prvým u nás vyrobeným intimsprayom bol Fleur. Vyrába ho stále Astrid Praha a dostať ho v 70 alebo 190 g balení za 12,50 alebo 25 korún. Ďalšie tri intimspraye sú všetky v balení 70 g. Sú to Apollo za 15 Kčs, známy intimspray Rosana, doplňujúci kozmetický rad Rosana a Idola s vôňou sladkých kvetov. Cena oboch je rovnaká — 12,50 Kčs. Dnes už však intímna kozmetika nie je len záležitosťou žien. Muži si obrúbili intimspray Toro. Toro v 77 g balení stolf 12,50 Kčs. Upozornite rodičov na tieto kozmetické výrobky. Zárukou dokonalého pocitu istoty vo všedné i sviatočné dni sú dezodoranty a intimspraye, ktoré do špeciálnych predajní DROGÉRIE a PARFURMÉRIE dodávajú dvaja osvedčení výrobcovia, Kozmetika, národny podnik, Bratislava a Astrid, národny podnik, Praha. Pri výbere vám poradia a podrobnosti o každom z nich vám povedia naše odborníčky v špeciálnych predajniach DROGERIE, alebo PARFURMERIE.

Zdroj: Časopis Elektrón

Zobrazené 366 krát
R.F.K.

Šéfredaktor magazínu

Napíšte komentár

Zverejnenie komentára z dôvodu neúnosných reklamných aktivít niektorých návštevníkov podlieha schváleniu administrátorom. Tým ale nie je dotknutá sloboda slova, ak nie sú porušené pravidlá tohoto portálu. Komentáre sú následne zverejnené do 24 hodín.

 

Vyhľadávanie

 

70. roky normalizácie

Sklenka vína ti neuškodí, a plnou bečku nevypiješ.

Slovácké přísloví

Jiří Menzel

Tolerance není lhostejnost, ale moudrá víra, že i ten druhý může mít pravdu.

 

ONLINE

Práve tu je 302 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Nedal pán boh svini rohy, ani žene mužské nohy.

Slovenské príslovie

 

Vojnové roky

  • Oslobodenie
    Oslobodenie 9. mája oslavujeme výročie Víťazstva nad fašistickým Nemeckom v Druhej svetovej vojne. Do spoločného víťazstva nad „hnedým morom" vniesli neoceniteľný…
 

Kolektivizácia

  • Pozor na vesnické boháče
    Pozor na vesnické boháče Škůdci veřejného zásobování - Pozor na vesnické boháče Vláda naší republiky učinila nedávno rázná opatření proti rušitelům a škůdcům veřejného…
 

Stagnácia

  • Čiernobiela literatúra
    Čiernobiela literatúra Šeťdesiate roky boli prevratom v myslení ľudí. Československý spisovatelia neboli obľúbení, čítali sa zahraničné knihy. Väčšina novín a časopisov bola…
 

Normalizácia

  • Malé dejiny práčiek v Československu
    Malé dejiny práčiek v Československu Pračky, vysávače, mixéry, chladničky, fény, mrazničky a ďalšie výrobky československého priemyslu boli neoddeliteľnou súčasťou modernej socialistickej domácnosti. Niektoré značky známe…
 

Socialismus

  • Reklamy za socializmu
    Reklamy za socializmu Reklamy za socializmu predstavovali nenásilnú formu prezentácie výrobkov národného hospodárstva pre široké spotrebné masy. Reklám v tých časoch bolo na…
 

Privatizácia

  • Železná opona
    Železná opona Železná opona, termín ktorý vyjadroval imaginárnu hranicu rozdelenia Európu na dva politické póly. Na socialistický a kapitalistický. Išlo o hermeticky…
 

Globalizácia

 

Pripravované články

Predajne - v roku 1979

Predajne - v roku 1979

Viete čo sa predávalo v obchodoch s elektrom v roku 1979. A za aké ceny? Nuž, čítajte.

Bude publikované:
piatok, 26 apríl 2024 08:00


Vyberáme z časopisu Roháč...

Vyberáme z časopisu Roháč...

Kam čert nemôže, pošle ženu, alebo niekoľko úryvkov humoru z dobového časopisu Roháč.

Bude publikované:
streda, 01 máj 2024 08:00


Raketoví modelári Topoľčianskeho okresu

Raketoví modelári Topoľčianskeho okresu

Dnes sa mládež venuje hlavne svojím herným tabletom. A čomu sa venovala mládež v 70.rokoch minulého storočia? Raketovému modelárstvu.

Bude publikované:
pondelok, 13 máj 2024 08:00


Loading ...
Magazín retro spomienok so širokým časovým tématickým obsahom z obdobia bývalého Československa.
Retromania 2010 - 2024. Všetky zobrazené ochranné známky, fotografie a informácie sú majetkom ich oprávnených vlastnikov.
Tento projekt zrealizovalo holdysoftware.sk
Tieto webstránky využívajú súbory Cookies. Ak pokračujete bez zmenenia nastavení súborov cookies, súhlasíte s ich použitím. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies a ako ich môžete odmietnuť nastavením svojho prehliadača.