Škoda Super Sport Ferat Prototyp dvojmiestného kupé s odklopným strednom dielom karosérie
Motor uprostred pred zadnou nápravou a pohonom zadných kolies. Laminátová karoséria s kovovými výstuhami. Radový štvorvalec (Škoda 110L Rallye) s rozvodom OHV, objem 1107 cm ³, vŕtanie 72 mm, zdvih 68 mm, kompresia 10,4, výkon 55 kW (75 koní) pri 6250 otáčkach za minútu, krútiaci moment 81 Nm pri 5250 otáčkach za minútu. Štvorstupňová prevodovka, rázvor 2500 mm, rozchod 1310/1300 mm, vonkajšie rozmery 4060x1640x1120 mm, hmotnosť 898 kg, maximálna rýchlosť 180 km/hod, zrýchlenie na stovku za 15,3 s. Voz bol postavený vývojom AZNP za spolupráce ďalších firiem. Škoda 110 Supersport, typ 724, podľa slávneho filmu prezývaný "Ferat", bol vyrobený v Kvasinách na báze vozidla Škoda 110 R. Podľa pamätníkov a zamestnancov Kvasiny bol vyrobený iba jediný kus.
Pôvodne bol biely, pre potreby Barrandova upravený v prednej a zadnej časti (svetlomety, spojler) a prestriekaný na "dravší" čiernu farbu s červenými linkami. Po návrate z nakrúcania mu bolo vrátené pôvodné zadné čelo.
Rok výroby 1971.
Zdroj:
skoda1203.estranky.cz