Troj dverový dvojmiestny mestský elektromobil s elektro pohonom, pričom každé zadné koleso poháňal samostatný elektromotor o výkone 2 kW, celkový výkon 4 kW (5,5 koňa). Zdrojom elektrickej energie boli olovené akumulátory 88 Ah, 96 V. Rázvor vozidla bol 1500 mm, rozchod 1230/1230 mm, vonkajšie rozmery 2240x1550x1400 mm, maximálna rýchlosť 50 km / h, zrýchlenie na 40 km/hod za 11 sekúnd, dojazd 30 až 50 km (v závislosti od spôsobu jazdy v mestských uličkách). Po skúšobnej vzorke s provizórne karosériou z roku 1969 bol v roku 1970 dokončený prototyp elektromobilu EMA 1. Karoséria mala výklopnou zadnú stenu (tretie dvere). V interiéri boli použité laminátové sedačky z električky a volant zo Škody 100.